Obsługa informatyczna

Oferta skierowana dla przedsiębiorców potrzebujących stałego wsparcia informatycznego. Nasze usługi świadczymy w wielu zakresach według indywidualnych potrzeb i wymagań klienta. Pozwala to na elastyczne dopasowanie planu współpracy. Pomagamy mikro, małym, średnim oraz dużym przedsiębiorcom.


Jak wygląda podjęcie współpracy? 

W pierwszej kolejności ustalamy potrzeby i zakres obsługi. Następnie przeprowadzamy przegląd infrastruktury komputerowej i zapoznajemy się z potrzebami informatycznymi firmy. W ostatnim kroku, mając dostępne wyniki przeglądu oraz wstępne ustalenia, przedstawiamy ofertę. Zawiera ona zakres obsługi, warunki współpracy i wycenę usług. Po zaakceptowaniu oferty podpisujemy umowę i rozpoczynamy współpracę.


Jak wygląda Obsługa Informatyczna? 

W zależności od ustalonego zakresu, zapewniamy do dyspozycji indywidualne kanały zgłoszeń problemów, monitorujemy określone usługi oraz infrastrukturę. W przypadku awarii lub otrzymania zgłoszenia podejmujemy problem w maksymalnym czasie określonym w umowie. W przypadku powiadomień automatycznych podejmujemy problemy samodzielnie. Zgłoszenia w pierwszej kolejności staramy się rozwiązywać zdalnie. Sprzęt komputerowy na którym wystąpiła usterka, której nie można rozwiązać zdalnie, trafia do naszego centrum serwisowego w ręce najlepszych specjalistów.


Jakie zapewniamy kanały zgłoszeń? 

  • TeamViewer.
  • E-mail.
  • Formularz zgłoszeniowy.
  • Telefonicznie lub sms.

Plany cenowe:


UMOWA GODZINOWA

Idealna dla małych firm

  • Rozliczenie miesięczne.
  • Czas reakcji do 3h
  • Cena netto za godzinę: 120 zł 

UMOWA HYBRYDOWA

Najczęściej wybierana
  • Rozliczenie miesięczne 
  • Czas reakcji do 1h​
  • Minimalny pakiet godzin ustalany indywidualnie
  • Cena netto za dodatkową godzinę: 80 zł

UMOWA STAŁA

Dla rozbudowanej infrastruktury

  • Rozliczenie miesięczne
  • Czas reakcji do 30 minut
  • Brak limitu czasu pracy
  • Cena ustalana indywidualnie po zapoznaniu się z infrastrukturą i wymaganiami klienta.

Zakresy obsługi:

Obsługi stacji roboczych polega na doraźnym wsparciu informatycznym dla pracowników w godzinach pracy Naszej Firmy. W ramach obsługi oferujemy:

  • Pomoc w rozwiązywaniu problemów informatycznych przez zdalny pulpit.
  • Wyszukiwanie usprawnień i dodatkowych zabezpieczeń.
  • Regularne przeglądy i aktualizacje systemowe.
  • Pomoc w zabezpieczeniu danych.
  • Konfiguracje kopii zapasowych.
  • Pomoc w obsłudze i instalacji oprogramowania.
  • Tworzenie instrukcji obsługi i bazy wiedzy.
  • Wsparcie merytorycznie i edukacyjne.
  • Przygotowanie sprzętu do pracy według określonych wytycznych.
  • Urządzenia zastępcze w przypadku awarii.
  • Usprawnienia i modernizacje.

Zakres dotyczy urządzeń sieciowych takich jak: routery, switche, access pointy i serwery. W ramach obsługi skupiamy się na prawidłowym funkcjonowaniu i zabezpieczeniach urządzeń. Oferujemy:

  • Konfigurację urządzeń sieciowych.
  • Nadzór zdalny nad infrastrukturą sieciową.
  • Całodobowy monitoring dostępności urządzeń sieciowych.
  • Usuwanie bieżących awarii.
  • Rozbudowę infrastruktury.
  • Zabezpieczenia przed nieautoryzowanym dostępem.

Obsługa dotyczy nadzoru nad stronami internetowymi, hostingiem, kontami e-mail, domenami oraz usługami chmurowymi. W ramach obsługi świadczymy: 

  • Konfigurację zabezpieczeń stron www.
  • Aktualizacje systemów zarządzania treścią tj. Wordpress, Joomla etc.
  • Wykonywanie kopii zapasowych stron www.
  • Całodobowy monitoring działania stron www.
  • Odtwarzanie stron www przypadku awarii.
  • Wyszukiwanie usprawnień funkcjonowania stron www.
  • Wykonywanie analiz optymalizacji treści SEO na życzenie.
  • Zarządzanie skrzynkami e-mail.
  • Zarządzanie oprogramowaniem hostingowym.
  • Konfigurację i zarządzanie domenami internetowymi.
  • Pomoc w cesjach usług oraz odzyskiwaniu praw administracyjnych.
  • Komunikację z dostawcami usług.

Niniejsze informacje nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie do składania ofert.

Szerokie wsparcie informatyczne z zakresu napraw sprzętowych, modernizacji i infrastruktury.

Pomoc w budowaniu świadomości cyfrowej oraz zdobywaniu wiedzy i umiejętności informatycznych

Ochrona przed utratą danych oraz procedury bezpieczeństwa na wypadek katastrof

Wygodny kanał komunikacyjny - indywidualny numer zgłoszeniowy oraz email techniczny.