Oferta skierowana dla przedsiębiorców potrzebujących stałego wsparcia informatycznego. Nasze usługi świadczymy w wielu zakresach według indywidualnych potrzeb i wymagań klienta. Pozwala to na elastyczne dopasowanie planu współpracy. Pomagamy mikro, małym, średnim oraz dużym przedsiębiorcom.
Jak wygląda podjęcie współpracy?
W pierwszej kolejności ustalamy potrzeby i zakres obsługi. Następnie przeprowadzamy przegląd infrastruktury komputerowej i zapoznajemy się z potrzebami informatycznymi firmy. W ostatnim kroku, mając dostępne wyniki przeglądu oraz wstępne ustalenia, przedstawiamy ofertę. Zawiera ona zakres obsługi, warunki współpracy i wycenę usług. Po zaakceptowaniu oferty podpisujemy umowę i rozpoczynamy współpracę.
Jak wygląda Obsługa Informatyczna?
W zależności od ustalonego zakresu, zapewniamy do dyspozycji indywidualne kanały zgłoszeń problemów, monitorujemy określone usługi oraz infrastrukturę. W przypadku awarii lub otrzymania zgłoszenia podejmujemy problem w maksymalnym czasie określonym w umowie. W przypadku powiadomień automatycznych podejmujemy problemy samodzielnie. Zgłoszenia w pierwszej kolejności staramy się rozwiązywać zdalnie. Sprzęt komputerowy na którym wystąpiła usterka, której nie można rozwiązać zdalnie, trafia do naszego centrum serwisowego w ręce najlepszych specjalistów.
Jakie zapewniamy kanały zgłoszeń?
Idealna dla małych firm
Dla rozbudowanej infrastruktury
Obsługi stacji roboczych polega na doraźnym wsparciu informatycznym dla pracowników w godzinach pracy Naszej Firmy. W ramach obsługi oferujemy:
Zakres dotyczy urządzeń sieciowych takich jak: routery, switche, access pointy i serwery. W ramach obsługi skupiamy się na prawidłowym funkcjonowaniu i zabezpieczeniach urządzeń. Oferujemy:
Obsługa dotyczy nadzoru nad stronami internetowymi, hostingiem, kontami e-mail, domenami oraz usługami chmurowymi. W ramach obsługi świadczymy:
Niniejsze informacje nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie do składania ofert.
Szerokie wsparcie informatyczne z zakresu napraw sprzętowych, modernizacji i infrastruktury.
Pomoc w budowaniu świadomości cyfrowej oraz zdobywaniu wiedzy i umiejętności informatycznych
Ochrona przed utratą danych oraz procedury bezpieczeństwa na wypadek katastrof
Wygodny kanał komunikacyjny - indywidualny numer zgłoszeniowy oraz email techniczny.